Tyúkharapást szőrivel

Overreaction

2015/01/05. - írta: Muse

(amikor rájössz, hogy Őt sajnos nem érdekled)

unrequited.jpg

 

de fel vagyok dúlva,

feldúlt vagyok én.

szemkontaktban állunk

tömeg közepén

 

miattad nem eszek,

nem direkt, de na.

messze még a holnap,

távol van a ma.

 

sosemvolt érzelem

de jól motivál;

parkettára köpök

mindent, ami fáj.

 

mások takarítják

fel a mocskomat,

kérés nélkül. mindig.

furcsa fordulat.

 

elszálltam már megint,

de nem mint madár;

én reagáltam túl,

jaj, de kár, de kár.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feketeheves.blog.hu/api/trackback/id/tr407045773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása